Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Regisztráció, belépés, feliratkozás

Lehet regisztráció nélkül vásárolni a webáruházban?
A webáruházban regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, a vásárlás során csak legszükségesebb adatokat kell megadnod.
Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Ellenőrizd az email fiókod szűrőbeállításait, lehet, hogy a visszaigazolás a spam (kéretlen levelek) mappába került. Ellenőrizd a webshopon a fiókodban, hogy jó e-mail címet adtál-e meg. Ha továbbra sem kaptál visszaigazoló emailt, kérünk keresd munkatársainkat telefonon: +36 70 391 3543, vagy írj e-mailt az info@babyblu.hu e-mail címre.

Kaptam visszaigazoló e-mailt, mégsem tudok belépni. Mit tegyek?
Valószínűleg az általad megadott jelszó nem helyes, kérj egy újat!

Elfelejtettem a jelszavamat. Mit csináljak?
A honlapon a regisztrációs résznél tudsz új jelszót igényelni.

Hogyan tudok új jelszót megadni?
A webshopon lépj be saját fiókodba, ahol a jelszócsere menüpont alatt tudsz új jelszót beállítani.

Szeretnék hírlevelet kapni. Hol tudom ezt beállítani?
A webshopon saját fiókodban tudsz hírlevélre regisztrálni, illetve honlapunkon a feliratkozás hírlevélre menüpont alatt.

Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
A regisztrációd törlésére vonatkozó szándékodat az info@babyblu.hu címre küldött emailben jelezheted.


Adatok

Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?
A webshopon saját fiókodban tudod módosítani adataidat.

Kik láthatják az adataimat?
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek ki nem szolgáltatjuk.

Megrendelés
Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
Megrendelésedet addig tudod módosítani, amíg a futárszolgálat fel nem veszi tőlünk a csomagot. Hívj minket telefonon: +36 70 391 3543, vagy írj e-mailt az info@babyblu.hu e-mail címre.

Megrendelném most a terméket, de csak néhány hét múlva tudom átvenni. Lehetséges későbbi kiszállítási időpontot választani?
Természetesen meg tudod rendelni most a termékeket és a megjegyzés rovatban kérünk tüntesd fel mikortól tudod a termékeket átvenni.

A számlát milyen formában kapom meg?
A számlát a csomagban elhelyezve juttatjuk el hozzád.

Tudtok segíteni termékekkel kapcsolatos technikai, méretbeli és egyéb kérdések esetén?
Természetesen, keresd munkatársainkat telefonon +36 70 391 3543, vagy írj e-mailt az info@babyblu.hu e-mail címre, és segítünk a választásban.


Szállítás

Személyes átvétel esetén azonnal át tudom venni a terméket?
Személyes átvétel esetén akkor tudod átvenni a termékeket, amikor kollégáink felhívnak, hogy a csomagod össze van állítva.

Mikor kapom meg a csomagomat?
Amennyiben a megrendelt termékek vannak raktáron úgy a csomag összeállítását követő 24 órán belül. Ez legrövidebb esetben már akár másnap is lehet (kivétel hétvége, ünnepnap). Amennyiben valamelyik megrendelt termék nincs raktáron, úgy munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot a szállítás várható időpontjával kapcsolatosan.

Tudok olyan terméket rendelni, amely jelenleg nincs raktáron?
Amennyiben egy termék nincs raktáron, nem tudod kosárba tenni, viszont az értesítést kérek gombra kattintva feliratkozhatsz az adott termék hírlevelére. Ez azt jelenti, ha a termék újra rendlehető állapotba kerül, azonnal rendszerüzenetet küldünk neked, hogy most már meg tudod rendelni a terméket.

Mennyibe kerül a kiszállítás?
A házhoz szállítást a GLS futárszolgálat biztosítja. Ingyenes szállítást biztosítunk 15.000 Ft feletti vásárlás esetén.  15 000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítási díj 1.200 Ft.

Mit csináljak, ha nem tudok ott lenni a megadott szállítási címen?
A futárszolgálat hagyni fog számodra egy értesítőt, amelynek alapján fel tudod venni a kapcsolatot a futárral egy új időpont leegyeztetése végett.

Átveheti helyettem más a termékeket?
Igen, átveheti.

Hol jár a csomagom?
Az alábbi linken a csomagszámod segítségével nyomon tudod követni, hogy a csomagod éppen hol jár:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Hogyan tudom az átvételi címet módosítani?
Csomagszámmal a GLS központi telefonszámán keresztül tudod a címet módosítani: 06-29-886-670

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot?
A futár háromszor fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve emailben, sms-ben is kapsz értesítést az átvételről.
Amennyiben harmadszor sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk, és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.


Lemondás, elállás, sérült termék


Mégsem kérem a kiszállított terméket. Mi a teendő?
Amennyiben a webshopon vagy e-mailen keresztül rendeltél egy vagy több terméket, jogod van ahhoz, hogy töröld a rendelésedet. Mindezt a termék kézhezvételét követő 15 napon belül teheted meg, ebben az esetben kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon: +36 70 391 3543, vagy e-mailben: info@babyblu.hu, illetve a számlával együtt juttasd vissza hozzánk a termékeket.

Sérült a kiszállított termék. Mit tegyek?
Ha úgy gondolod, hogy a terméket nem megfelelő állapotban vagy sérülten kaptad meg, akkor a futárszolgálat munkatársától kérj kárjegyzőkönyvet, majd emailben jelezd felénk a problémát: az email tartalmazza a megrendelés számát, a számlát, illetve egy képet a sérült termékről. Ha otthon összeszerelhető terméket vásárolsz, az összerakás előtt győződj meg róla, hogy minden egyes elem megvan-e, valamint, hogy az egyes részek épségben vannak-e. Amennyiben hiányzik vagy sérült egy elem, lépj kapcsolatba munkatársainkkal! A sérült, hibás részt lehetőség szerint fotózd le, és küldd el a képet e-mailben az info@babyblu.hu címre.

Nem jó a méret, hogyan tudom kicserélni?
15 napon belül ki tudod cserélni a terméket. Kérünk, küldd vissza a terméket hozzánk, vagy hozd be személyesen és mutasd be a vásárlást igazoló számlát. A visszaszállítás díját neked kell állnod.

Van visszavásárlási garancia?
Igen, természetesen. A kézhezvételt követően 15 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni. Használt, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban visszavásárolni sem cserélni.

Mire figyeljek, ha visszaküldöm a terméket?
A sérülten hozzánk érkező termékekért nem tudunk felelősséget vállalni. Amennyiben a csomag elveszik, vagy a termékek megsérülnek, sajnos nem tudjuk a cserét érvényesíteni, ezért a termékeket lehetőség szerint ajánlva, akár biztosítva küldd vissza részünkre.

Fizetési módok
Milyen fizetési módok közül választhatok, ha a webáruházból rendelek? 
Webáruházunkban Simple bankkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy utánvéttel tudsz fizetni. Ha a banki átutalást választod, a megrendelés összegét az OTP Bank alábbi bankszámlaszámára kell utalni: 11737007-23710353

Tudok a futárnál is fizetni? 
Természetesen tudsz, válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.

Biztonságos a bakkártyás fizetés?
Természetesen biztonságos. Bankkártyás fizetési rendszerünk az OTP Simple, Magyarország egyik legnagyobb bankkártyás fizetési rendszere. A tranzakciókról értesítést kapsz az e-mail címedre.


Garancia
Termékeinkre 1 év garanciát biztosítunk.